zondag 28 april 2013

Nieuw blog: PUURWEB !!!

Belangrijk nieuws! Dit blog wordt vanaf nu stopgezet. Je kan me vanaf nu terugvinden op


Waarom een nieuw blog?

Al enkele jaren houd ik twee aparte blogs bij: eentje waar ik recepten bijhoud (‘Linda kookt’) en een ander waar ik mijn creatieve uitspattingen toon (‘CreaLinda’). Dit werkt echter niet altijd zo handig en vandaar dat ik op het idee kwam om deze twee blogs te verenigen tot één blog.

En waarom dan de naam Puurweb vraag  je je wellicht af? De laatste tijd ben ik een zoektocht begonnen naar een gezonder leven. Ik probeer wat meer te letten op mijn voeding, probeer minder gluten, melk en suikers te eten en ben me aan het verdiepen in dieten zoals het Paleo-dieet. Ons lichaam wordt dagelijks gebombardeerd met allerlei gifstoffen, niet alleen in de lucht die we inademen, maar ook in onze voeding en in alles wat we op ons lichaam smeren. Daarom ben ik ook gaan experimenteren met natuurlijke huishoud- en verzorgingsmiddelen.

Kortom, ik wil kleine stapjes ondernemen naar een meer ‘puur leven’, vandaar dan ook de naam Puurweb. Op Puurweb zal je dus niet alleen maar recepten en creatieve knutsels terugvinden. Al mijn persoonlijke ontdekkingen in deze zoektocht naar een puurder leven wil ik graag met jullie delen.   

Ik hoop jullie allemaal snel terug te zien op Puurweb.com!

‘Be the change you want to see in the world.’

Geen opmerkingen: