vrijdag 3 september 2010

Fotoalbum


Ik ben al een tijdje lid van the Insiders, een netwerk waarbij je gratis producten mag uittesten en via mond-aan-mond reclame kan meehelpen om ze bekend te maken.

Deze zomer was ik één van de zovelen die gratis een fotoboek mochten aanmaken bij Albelli.

Ik heb gekozen om een fotoboek te maken van onze vakantie naar Frankrijk. Omdat ik zoveel foto's had en niet kon kiezen, heb ik gekozen het boek automatisch te laten opvullen met de foto's die ik had. Dit werkt heel goed, slechts hier en daar moest ik nog wat aanpassen. Tenslotte tekst toevoegen en klaar was kees. Je krijgt ook een online fotoboek dat je kan delen met familie en vrienden.

De bestelling en levering was heel erg vlot en ik ben heel erg tevreden van het resultaat. Ik heb een vrij dik boek en toch is het stevig en van goede kwaliteit. Zeker een leuke herinnering aan een mooie vakantie!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb albelli ook een geprobeerd, maar ben snel weer terug gegaan naar fotoalbum.be
Zij drukken n.l. af op echt fotopapier en dat doet Albelli niet.
Zie hier de fotoboeken van fotoalbum.be http://www.fotoalbum.be/producten-prijzen/fotoalbums/fotopapier.html